16.12.10

O que me gustaba de pequeno

A mín o que mais me gustaba  de pequeno era Pokemon, sempre, pero que sempre quedabame  nas tardes vendoos, ata me acordo, daquela saira unha pelicula sobre esa serie , agora mesmo non me acordo como se chama  pero o unico que  sei, que me mataba  pedindo os meus pais que me levaran a vela , non sei porque me gustaba tanto, ha de ser porque pareceiame como na vida normal,  so que en vez de ser gatos, cans etc.Eran uns animais raros e con poderes sobrenaturais. Por certo me quedaba todos nos recreos do meu colexio cos meus amigos xogando, intercambiando tazos de pokemon e apostando.Era moi divertido!, igual que cando che tocara un tazo que non o tiña ninguen e , iso cando era pequeno volviame todo contento, pero tamén é  certo que arruinaba a miña nai so polos tazos aqueles que pedia, non podia ver un kiosko porque senon, non me sacaban de ali.
Pero esta serie non era a única que me gustaba, tamén estaba Digimon que era algo parecido al Pokemon; ou tamén, o que via moito era Dragon Ball, cada maña  antes de ir a clase  os veia , despertabame e o ´´unico que facia era poñerme no sofá da casa a poñelo na  televisión,  erame moi divertido eses debuxos.
Pero eso si, o que  mais me gustaba de todo , era xogar a videoconsola , acordome da miña primeira consola, fora a Sega co xogo Sonic , que tempos eran aqueles, non paraba de xogar. Acordome tamen que tiña a Playstation 1 que ma regalaran no dia do meu aniversario pero que digamos que non me  durou moito porque cada vez que se me calaba algún xogo non paraba de darlle golpes e asi foi .E non podia olvidarme dos Simpsons  que de pequeno emocionabame todo  con eses debuxos , e agora ainda os vexo aunque non me teña tanta gracia como aqueles tempos.
Pero en fin que teño que dicir a miña infancia foi moi divertida.   
Que tempos  mas bonitos .